lördagen

Äntligen lite ledig idag..
En sovmorgon till 10 fick jag, rätt så skönt men egentligen skulle jag faktiskt kunna ligga i sängen hela dan känns det som.
Sen iväg och klippa Jonas och umgicks lite med erika och anton också. Sen for jag hem och kände hur solen värmde på altanen så jag satte mej ner en stund men jag tyckte det var så skönt + att jag var lite trött så jag la mig ner rak lång på altanen och fick lite sol på mig =) men jag låg ju där med vinterjackan på mig och det värmde jätte mycket i ansiktet. Så jag tror jag fick min en liten powernap där.
In och städa lite, tvätta kläder och dammsuga

Och plockade upp alla mina nya fina skor
Jag var nämligen till uppsala igår. Jag och alice från klassen for iväg och jag körde:P Det gick ju skit bra de :) Jag skulle till sverige och köpa ett par skor men jag kom hem med 6 par skor. heh ojdå..
Men inte gjorde de nått tyckte jag iaf. Jag köpte dom på skopunkten så jag fick ju två par gratis :) En blanding mellan vanliga och finskor vart det.. I LIKE IT

Nu sku jag borda gå och hänga upp tvätten men jag satte mig ju just ner.. egentligen väntar jag på att stefan ska komma hem så vi kan börja med maten. Jag är hungrig men jag tänker inte börja förän han kommer hem.
Sen ska han iväg till saltvik och då ska tydligen jag med och klippa två ungar och en herreman. Int för att jag sku orka men blir ju lite pängar. Annars ska jag klippa dom imorgon så jag kan väl ta det ikväll då..
Men en film kväll skulle ju sitta fint i soffan. =)

ROddigt inlägg jag vet...

MEN HÄR ÄR MINA NYA SKOR (de ser faktiskt lite bättre ut i verkligeheten och på foten måste jag tillägga)


       
         



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0