next to you

Nu är det mycket man borde göra men var är motivationen? Kvällens uppgifter MÅSTE ägnas lite åt prov läsning, sen om det finns överhuvudtaget någge mer ork så borde jag renskriva kursanteckningar, dammsuga, hänga tvätt och ut och röra på mig.
Men jag måste prioritera det viktigaste först och de e väl skolan? Så jag har avbokat boxen ikväll för annars skulle jag inte få någge läsning gjord...

yes idag är det den sista och det betyder att det borde ha kommit in lite pängar på kontot=) sen på måndag kommer studiestödet =) jippii det behövs. Jag brukar inte vara beroende av lönen och sådär men nu känner jag nog att pengarna börja sina lite efter all skolgång. Dags att jobba lite mer? Men snart kommer ju sommaren och då ska de väl rulla in lite pengar. =) Int för att jag är så snål heller men jag skulle vilja börja läga undan lite varje mån men det är nog ganska svårt. Men jag lägger ju iofs undan nästan alla klipppängar och lite städ pängar. Så lite i min burk har jag. Och dom pengarna ska gå till Elmia mässan i Jönköping nästa helg. =) kulkul

Snart är det fredag igen =) kanske spenderas den hemma hos Anna =) antingen i nykter eller i onykter form :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0