nu kör vi

Jag har blitt så otroligt dålig på att uppdatera här...
Måste nog bero på att jag inte har något roligt att skriva och att tiden inte räcker till. Och hjärnan kan inte få ner någon text när den jobbar på högvarv med allt annat som händer runt omkring mig.

Idag fick vi sluta lite tidigare och det har gjort så att jag har bäddat rent i sängen, lagar mat, tvättar och plockar som jag inte annars skulle ha hunnit med.
+ att jag inte ska på boxen ikväll, måste fixa klart alla papper till Yrkesprovet. Igår kom jag på en super bra idé som underlättar något.! och kul på samma gång :) lite hemlig om det men jag vet inte ännu om jag får till det :P

YEy imorgon skall vi ha lite egenvård, det betyder att jag ska äntligen bli klippt :) jippiii
Kanske även färg i roten om tiden finns :)

Helgen skall spenderas med hår, långahår och kalasmässa :) KUL!!

NU måste jag kolla till maten. ska lova att bättra mig här. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0