rackarns

åh varför fick jag inte ihop någon praktik rapport igår kväll?
Nu måsta jag ju stiga upp skit tidigt istället och skriva den, istället för att ha lite sovmorgon då.
MEN nu är den iaf klar!!
Det gick lite lättare idag att skriva faktiskt
det är väl ingen idé att gå och lägga sig igen? om ca 1timme och 30 minuter skall jag fara iväg till skolan så jag blir väl dödstrött om jag lägger mig. Även om det skulle vara skönt men det är nog för farligt.
Jag får väl ta en lugn frukost och göra lite nytta här i ställlet.
Jag lade faktiskt igång en tvättmaskin direkt imorse när jag steg upp :)
deni;)

Kunddag i skolan då säkert karonka modeller kommer up och pratar
sen hem och slänga i sig mat och iväg på core :)

Sol och bad i turkos vatten skulle ju inte vare helt fel nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0