SofTiSch

Vilken härlig dag
Steg upp som vanligt och for till handels för att ha företagsekonomi. Men vad händer där? Jo våran lärare är sjuk så vi fick gå hem igen =) Vi skulle ha haft han i fyra timmar sen skulle vi ha slutat egentligen.
Jag, Alice och Jenny for iväg till nikolaj och fickade morgon fika =)
Sen for jag hem och satte igång en tvättmaskin, lade mig ner i sängen och läste en tidning. HIhi sen somnade jag=) sköööönt sov väl 2 timmar sen tvingade jag mig upp.
Käkade lite lunch och sen gick jag ut och tvättade bilen, Fan vad duktigt va??? Men dock blev det bara på utsidan men insidan får jag ta en annandag.
Så nu skiner den som tusan =) Sommardäcken på såsmåning om bara så blir den fin igen. Egenligen skulle man kunna lägga på dom nu? Tycker jag =)
Nu ska jag baka lite bröd har jag bestämt mig för
Diska måste jag göra efter mig och dammsuga.. Dammsög gjorde jag igår men jag har jordat ner massor här inne så måste dra fram han igen.. :P hatar att dammsuga!!!

Sen ska vi käka lite rester från igår och sen sticker jag iväg för att klippa min gulliga gudson =) Han är så cool säger han hela tiden =) hhaha men det är han också!!! Sötaste ungen =)


Så här ser brödet ut jag tänker baka =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0