tjohoo

hujj vilket slask väder det är ute nu, stackars alla som måste vare ute idag..
Skoldagen har varit ganska skön :)
Hade dock glömt bort att det är visning ikväll, Schwarzkopf visar och berättar vårens trender i kläder och frisyrer.  kulkul


oojoj jag blir bara mer och mer irriterad.. gahh vad gör man?? joo ingeeeeet!!!!!!!!!!!!!
Ni fattar inget om det här nu men jag vart just helt upprörd och skulle vilja skriva av mej och dela med mig men det kan jag tyvärr inte.. så är det med det.

Förövrigt så längtar jag sjukt mycket till VÅREN :)
Massa roligheter som händer då :)


Nu ska jag fara och handla lite till mina varma smörgåsar som får bli vår middag.


Det här är min snuttis!! Han tycker iaf om mej :) Han ska alltid vara med mej, ingen annan duger åt han :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0