grillade fruktknyten

Jag måste ju ta upp matchen från igår kväll. Även om alla redan har gjort det men.. Som en riktig äkta finne känns det otroligt bra. Då den fina finska flaggan hissades och glada gubbar sjöng nationalsången  för fulla muggar sa jag till Stefan, känner du?? känner du i kroppen hur bra det känns?? Det känns helt otroligt :) Och joo han kände det han också. Ett rus ikroppen..
Jag behöver inte skryta som fan bara för att finska lejonen vann hockey vm 2011 men det var dom värda för dom har spelar så bra hela turneringen och kämpat för det här guldet!!
och nu bara för att dom vann över sverige, visst är det + poäng och bonus och lite roligt att retas med dom som hejjar på sverige.. Men skulle sverige ha vunnit skulle ni ha gjort likadant mot oss finnar.. så kommer det alltid att vara, en kamp mellan tre kronor och finska lejonen.. PUSS PÅ ER HOCKEYKILLAR SOM SPELADE IGÅR. NI ÄR VÄRDA GULDET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dagen har varit lite sådär kollig med nojjs och irritationer, svartsjuka, matchos, skrytare och allt annat
det blir grillning till middag idag igen. Men med efterrätt också, fruktknyten med vit och mörkchoklad som grillas. mummmmmsssss

Ikväll ska jag samla alla krafter jag har för att ta ut dom på examensprovet imorgon. Två Kanon bra klippningar ska jag göra och visa dom att jag är redo för att gå ut frisörlinjen. Klippningarna kommer att bli så jäklans bra!!! (vet dock att det kanske kommer att vara för kort för att föna herr frisyren men vafaaan) Jag tänker lägga ner min själ i dom här två klippningarna jag ska göra. Först herr klippning på morgonen sen lunch och så ladda om och tänka att man börjar på noll igen och köra på som fan med dam klippningen!! Sen skall allt annat teoretiskt också bedömmas. Men det e jag inte orolig för :)
Engentligen är jag inte alls nervös, Det är bara det att jag känner mig lugn och det kan vara farligt så det gör mig lite orolig ifall jag har glömt bort något.

Oj vad lång, hoppas ni orkade läsa ändå :) Ha en bra kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0