lediga dagen

jiiiihaaa det är fredag och jag är ledig :) hur skönt som hellst med lite längre helg. Dessutom tog jag lite längre sovmorgon än vad jag hade tänkt också. Nu har jag precis ätit frukost klart och sen ska jag städa här, och plocka mer grejjer till loppisen, om jag hittar nått :P hah
Sen in till stan och träffa stefan när han slutar :)

jag känner mej lugn i kroppen men ändå så finns det ju massor att göra, varför skjuta upp dom*?? när det ändå inte e så jobbiga saker lixom. Men jag tror att jag villa känna att jag inte behöver göra nått nu när allt är inlämnat för slutprovet.. Meen lite till kämpa på nu alltså

Såå synd att detr inte är fint väder idag ;( Annars skulle det ha blitt picknick istan. Men vi får fika inne på glassbaren istället :)


Nu göra nått vettigt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0