loppisbord

Vittu saatana vad skönt (om man får säga så) Att nu är allt klart inför slutprovet. Nu återstår bara själva dagen, och två klippningar. De ska väl inte va så svårt?? Men med lite nerver som hoppar så kan vad som hellst hända :(
Bara mina två modeller kommer så är det upp till mig sen!!

Igår var jag till Tjäna och fyllde upp ett bord och en ställning med saker och kläder. Hih det var rätt såå roligt att skyg kika på folk som gick och kollade på våra saker, speciellt de som köpte något också:P hehh
Imorgon ska jag fara dit igen och fylla på med lite små kraffs som t.ex. oanvänd parfym, väskor? skönhetskit och lite annat smått och gott samt en massagedyna ev. dammsugaren också :) Lite tidningar skulle jag också kunna ge iväg.
Bord nummer 3 Det som är rakt fram när man kommer in, och en ställning runt hörnet.


Ikväll var jag och stefan ut och rullade på vägen, vart en vända upp till bengtsböle och sen vände vi :) Skavsår som heter duga ;( får alltid de när jag e ut och åker, liite synd för annars skulle jag göra de oftare för de e så skönt.

Fredag imorgon Ledig och Stefans födelsedag !! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0