Ordtalka

Åt helvete för svenska uppsats.. SKit på dej!!

Gaah jag har fakta texten klar men upplägget fattar jag mig inte ett skit av.. å inte de andra heller som ska göras för den delen...
Satan vad jag blev irriterad nu dåååå, och irriterad på att stefan kom hem. Stackarn de e ju inte hans fel att jag inte kan skriva och få ner ett enda ord. SÅ tydligen måste de gå ut över han :P Men nu när jag skrev av mig lite så vart jag gensast på bättre humör och bestämmer mig för att ge upp med uppsatsen och kolla på kvittot som jag fick från loppisen TjÄna. Trodde väl aldrig att vi skulle sälja så mycket som vi har gjort nu under en vecka. En vinst på 300€ och då har jag räknat bort bordshyran. :) shiiit de e massa pängar de:) Och en vecka till har vi bordet, men det mesta är ju borta så man kan ju inte förvänta sig sådana summor igen.. Men hon sa där på loppisen att vi har sålt jätte bra och att folk har tyckt att vi har haft bra saker där :) Kul!!

nu hejdå data och Hej Stefan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0