segast

trött trött tröttast idag!!
Det är ju sånt mys väder så att man bara vill ligga undertäcket hela morgonen. Men nää jag ska ju på jobba snart :( Vill inte idag,  är för trött
Dessutom steg jag upp allt för tidigt men jag kan ju inte gå och lägga mig nu för då sommnar jag för evigt idag..

Jo planerna för dagen är då först att klara av jobbet på klipp upp sen gå och käka eller nått. Iväg till Magique och städa. Sen hem och sen kanske jag far till eckerö?? Vet inet ännu om jag gör det ikväll eller imorgon bitti. Men det är väl så segt att stiga upp imorgon bitti så kanske jag nog ändå far ikväll.


I´m waitong for you
I´m thinking of you..


Kommentarer
Postat av: Maja

drygt när man bara vill ligga kvar och dra sig i sängen men man vet att man måste upp:S

2011-05-28 @ 07:34:59
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0