tjÄna

Igår for jag till eckerö istället för att sitta hemma och glo i taket typ. :) Påvägen dit for jag in via loppisen för att se hur bordet såg ut men det var så jäkla mycket folk där så jag smög iväg igen.Jag räknade till 32 bilar på parkeringen. hhoh de bara kryllade av folk där inne. Och visst handlades det från mitt bord också ;) åh mitt playstation var borta, de kommer jag att sakna lite även fast jag inte har spelat på det på flera år men ändå:P Och massa annat försvann också igår :) kul
Jag svängde nämligen in dit igen efter att jag var och städade. Det är ju lixom på vägen hem. Så idag fyllde jag på med rätt så mycket grejjs. En sak försvann med en gång och det var en massagedyna för 70 € det är ju jätteroligt när folk vill köpa :) Jag blir ju helt extas av sånt här!! haha
Men vi ska ha bordet där en vecka till, til den 24 maj.
Hyran har vi ju tjänat in i iaf så nu är allt annat plus :D


Nu ska jag laga ihop en cole slaw för att vi ska grilla till middag, i regnet men vafaaan :)

Finland coh Sverige ikväll... hjäälp Låt inte mitt hjärta krossas!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0