lediga fredagen

mitt hår gillas inte just nu!!!! Hårinpackning är något som sitter i hela tiden kan jag säga er, dag som natt!! Fyfan, jag skulle inte ha gjort så här med mitt hår nu före avslutningen ;( mjööp
Blev ju tvungen att klippa det lite också men skulle behöva kapa en hel del. Men jag kan inte före avslutningen..

Jag har bokat in en tid till en frisör som skall göra mitt hår på självaste examensdagen , iihh. Jag skrev till henne idag att hon får gärna fundera på lite förslag. Jag fick tillbaka att frisyren är redan bestämd, hahah:) Fan vad bra!! hihi
Vi får gära det bästa av situationen bara så är det..

ifall nu vill veta så föddes våran valp igår morse :) goooos :D blir dock en pojke men det får väl gå det också. Man är ju så inställd på att vi ska få en hund nu så jag vill inte vänta till nästa år ifall det blir flickor då. Det blev en flicka nu men dom skulle nog ha henne själva men vi skulle få välja först iaf :) nack delen som jag tycker med pojkar är att dom är så maskulina och "kantiga" och sen har dom snopp :P hah kan jag tycka är lite äckligt men kanske den e liten hahaha??






Idag har jag hämtat Anton från dagis, Lite bus och lek här hos mej. Både inne och ute i regnet.
Sen skjutsade jag hem han och så klippte jag han och sen fick jag middag där och efter det klippte jag också Jonas.
Nyfriserade boys!!

Vaknade av att svärmor ringde och väckte mig :P men hon syr om min klänning så det är förlåtet!! haha måste stiga upp och fara in till stan så vi kunna prova den en gång till. Snällt av henna att fixa, för jag skulle inte kunna göra det själv..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0