sassulina pickilini

snacka om att det har varit dött här!!! ska försöka skärpa mig men jag har inte haft någon lust att skriva helt enkelt.

Jaaa det har nog hänt en hel del sen jag var här sist men varför se bakåt när man kan se framåt?? :D
Lördag idag har spenderats på klipp upp, kul att få jobba lite :) Sen var jag med snällaste alice flickan på stan lite. Sen iväg till sparhallen och fördriva lite tid. In till stan igen och for via mathis hallen för att köpa blommor till mamma och svärmor. In på nästa jobb, magique då alltså och städa i två timmar.
Hem och käka och sen vart det soffan, där blir jag hela kvällen tills jag förslyttar mig till sängen. Liite hockey måste jag se på :) Älskling ligger redan och sover, och det förstår jag!!

Imorgon får vi se vad som händer, nått mysigt med gulle har jag bestämmt!!
Måndag skola och lite plock i lådor och prismärka och lite annat :P
Tisdag lådplockning igen och jobba med yrkesritningar!!!
Onsdag skola och fara till Tjäna där jag har hyrt loppis bord i två veckor. Bord nummer 3
Torsdag Lämnas y-ritningarna in och så lite egenvård, spänanndeeeee
Fredag Stefan fyller år :)

Längre än så planerar jag inte just nu :P Och de där var ju bara lite i stort hur nästa vecka kommer att se ut.
Men jag har ett problem, Jag har fan ingen herrmodell till examens arbete... Någon som vet en herre som vill göra en förändring???? snälla säg till i såfall.. Liiite svårt att göra ritningar på ingen!!! Tack minna D. som ställer upp som dam modell !!! ! !! !!  ! !


Kommentarer
Postat av: Minna

Du gillar Minnor som modeller ? ;) haha! Du kan ju alltid fråga min pappa, han behöver klippa sig!!! kram

2011-05-08 @ 18:32:49
URL: http://minnaamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0