varmt äppel

Lördagen var en bra dag, det började med jobba på klipp upp där hände det en del.
Sen efter det gick jag över till magigue för att städa klockan 4 men då insåg jag att nää fan de här går inte. JAg måste få i mig någon innana jag börjar för jag hade inte krafter kvar efterssom jag bara hade ätit frukost. Så jag bestämde mig för att gå efter bilen som jag har parkerat utanför sittkoffs garaget. Där i bilen fanns ett äppel som jag tänkte käka upp. Jag gick genom sittkoff och stannade till vid nikolaj och dreglade lite på bakelser och smörgåsar men nää nått sånt villa jag ändå inte ha, så jag köpte en tripp för att få upp blodsockret lite. jag hade ju ändå mitt äppel i bilen.
Nå utan för sittkoff öppnade jag trippen och slurplade i mig och tyckte att den smaka konstigt? mm den var ju fan sockerfri hhahah. nåja jag drack upp hela ändå och väl i bilen tog jag mitt äppel.´det var ju kokhett. SÅ det gick ju inte ätt äta förän om en timme då det hade svlanat lite. Jag fick börja städa ändå och i mellanåt tog jag tugga av mitt varma äppel :P hahh

Iväg till Alice sen :)
vi bestämmde oss Julia där och sen kom Jenny dit till oss :) trevligt värre. Sen tog vi bilen och for på lite bus :) hihi mysiga bus =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0