9 november Thats My DAY

Min födelsedag idag :)
23 år. En ålder då man varken är gamal eller ung ??

Ikväll bjöd jag över mina föräldrar, svärföräldrar och min syster+ mitt gudbarn :) :)
Jag hade bara bakat en princesstårta som jag lagade klart igår kväll, satte den i kylen och skulle strö lite florsocker över den innan dom kom.
MEN det hade hänt nåt lurigt med den över natten. Marsipanen hade typ smällt och geggat ut sig så den var inte lika snygg längre :( Men strunt samma, synd också att den inte smakade så bra som jag trodde. Jag hade lagat egen vanilgkräm som var helt gudomligt god men var var den i tårtan? smaken fanns inte där :(
Torr vart den också hahah.. nåjaaaa man kan väl inte lyckas varje gång!! eller? :P

Några bilder på fina presenter
Tyvärr inga bilder på mina gäster

misslyckad prinsesstårta




En orkide av bästaste Stefan ;) och på fredag skulle han bjuda mit på en hemlagad 3 rättersmiddag med vin och guld champagne :) nått jag ser fram emot i alla fall



Gizmo vart trött efter kalaset




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0