Du e bäst

Att komma hem en fredag kväll och få uppleva det här som jag fick göra, att känna sig speciell!!! och att man är älskad av någon. vilken lycka!!!

Det hela började med att jag fick gå tillsovrummet där skön romantisk musik spelades, jag fick en bricka med guldcampagne och vindruvor och kex. Jag fick vara ensam där en stund med mitt glas medans koceken fixade det sista i köket.
Till förrät serveraades en jordärtskock soppa med touch av vitlök och till det vitlöksbröd.
Varmrätten var Oxfile med wocksd paprika, rödlök och tomat rostad potatis och enm rödvivnssås.
Efterrätten var helt gudomligt god Vitchoklad och vanlij pannacotta med passionsfrukt. Och jag har aldrig smakat nått så gott. helt underbar
två flaksor vin drack vi upp också :)
trevlig och mysig kväll med den man tycker om!!!


Kommentarer
Postat av: Minna

Men shit vad mysigt!

:)

2011-11-15 @ 11:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0