kappiiisch

helgen har varit toppen
Fredag har jag ju beskrivit för er redan.
Lördagen jobbade jag till två sen göra några små ärenden på stan och vidare hem, väl hemma så la jag mig på spikmattan en halvtimme, gjorde lite små plock. Sen in till stan igen för att träffa Malin och göra oss i ordning för frisör festen med western/coutry tema. Festen vart lyckad med lite lek och 24 andra frisörer :) Kvällen avslutades på Kino.
Söndagen så vart en lugn dag med lite sovmorgon och städning och sen på kvällen tog jag med mig Julia på hockey match. Evigheters evighet man var på en hockey match. Men det var kul fast att stefans lag förlorade..

REdan måndag idag??
både :) och :(

hoppas på en trevlig vecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0