lediga tisdagen

Så tråkigt väder ute nu att man hellst inte vlll gå ut men jag kämpar med den där motionen ännu och det går väl hyffsat bra. Borde gå bättre
Jag ser fram emot morgondagen, då ska jag med jobbet på en makeup kurs i stockholm för vårat märke tromborg. ska bli kul att fara till sverige :)
Idag däremot ska jag fara till stan och kika på ett par ordentliga skor (som är vattentäta) ska kika på någon tröja/tunika och så ska jag handla. Samt fara till steelfm och prata in en ny reklam snutt

Men först ska jag tvätta upp mig, ha inpackning i håret och snygga till mig lite smått helt enkelt. Gizmo är ju hemma med mig idag så det blir lite promenade här och i stan tänkte jag ;)
Sen ikväll blir det ju cirkelcore  för min del :) kuuuul


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0