flin gris

ett till liten inlägg bara för att jag e ledig idag!
För att jag måste berätta en grej
För det första så hittade jag ett par goretex skor som jag köpte på Zko. Var och tittade på sportcenter också men där var dom så jädrans dyra, jag betalar fakitkst inte 140€ för ett par skor. Men jag hittade istället ett par för 80€ som var mera som jag hade tänkt mig också. Jag ska ju ha dom för att gå i skogen med så att dom är vattentäta. Det blir ju lite skogspromenade med GIzmo nu ;)
Nåja jag var in till magique också och hittade en tröja som jag ska ha imorgon.

När jag kommer hem och packar upp allt jag har handlat ser jag  att jag glömde köpa bröd. så jag sticker ensam till kea och lämnar Gizmo hemma.
Jag var ju inte borta mer än en kvart, men när jag kommer körandes ser jag att han står på köksbordet och tittar ut på mig. Jag blir ganska arg och svär i bilen och sen ser jag hur han  börjar vifta på svansen och flinar för att han e glad att jag kommer hem igen. SÅ då kan man inte vara arg men man låtsas ju för att han ska lära sig ändå... Nåjaaa jag hade lämnat lite kryddpåsar på bordet som jag hade köpt tidigare och jag ser att det är hål i kryddpeppar korns påsen. jaahaap nåja tänkte jag men sen inser jag att jag hade ju köpt fler också men var e dom??? jo jag hittar curry påsarna påbitna med hål i hans korg. Vitpepparkorns påsen ligger på golvet halvt uttämd likaså citronpepparn. Gissar att han kan bli lite dålig i magen efter den där kryddbandningen. Nu vet jag ju inte hur mycket han fick i sig eller om han mest bara tuggade hål..



Kommentarer
Postat av: sandra

haha, stackars gismo!!!

hoppas han har klarat av de nya smakupplevelserna bra;)

2011-11-25 @ 15:55:11
URL: http://sandralicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0