Vem vill inte ha nappar?

Jag kan ju börja med att säga att Tromborg kursen var bra och resan mycket lyckad. Nu har jag lärt mit lite mer om sminket :)

Nu är det fredag igen, ibland går veckorna så fort. Men jag jobbar imogon så för mig känns det inte som fredag idag. Tänka sig imorogn är det lilla jul.. Inget som vi firar nu när vi e stora :P

Idag fick Gizmo vara en timme ensam hemma. (första gången) vi harde plockat undan några skor, och sånt som vi var lite rädda om och stängde dörren till toa och lillarummet.
Innan jag går in kikar jag in genom fönstrena men ser ingen gizmo och allt är frid och fröjd tyckte jag.
När jag väl kommer in kommer ju gizmo i full fart och kan inte hejda sig men det ändå jag ser är att det är stora rödagula fläckar på mattan. VAfan är det där tänkte jag. ?  ? ? ?
Jodå gizmo hade lyckats hitta stefans påse med godis nappar. Han hade väl slukat i sig nästan alla och spytt ut allt i fyra högar. Två som sagt på matten och två på filten i soffa. gaah.. nåja det är ju tur att det kommer upp igen. Första spyan i mitt liv som jag har torkat som inte luktade äckel, utan godis :) haha.. Vi trodde vi hade tänkt på allt när vi lämnade han men tydligen inte ALLT. Annars såg allt bra ut, duken på bordet var inte som den skulle så han lämnar spår efter sig. haha
Det är bra att han får öva på att vara ensam hemma!!!

Efter att jag hade redigt upp allt och skulle kasta mattan i tvättmaskinen så hällde jag ut halva flaskan men flytande tvättmedel på trävvmaskine och det luktar så satans starkt nu hela huset. blää inte bra för min huvudvärk som jag vaknade med imorse. Den lär ju inte bli bättre nu... Usch att ha huvudärk, inte roligt att jobba då eller göra nått alls. Ett tag höll jag på ge upp, jag mådde riktigt kasst men man måste kämpa. JAg visste att det inte var så länge kvar då så att.. nåja nu hemma ensam ikväll och natten också antar jag. Stefan är på taklagsöl :)

Hoppas ni orkar läsa hälften iaf
TREVLIG HELG FOLKET

Kommentarer
Postat av: Minna

Haha, ja jag vet minsann hur det där är.. En prövning för både matte&husse och för vovven..

Men det går nog bra sen, bara man lämnar korta stunder och berömmer när dom varit duktiga :)

2011-11-27 @ 11:45:14
Postat av: sassa

Jo bra övning för oss alla :) borde bli oftare och korta stunder hela tiden nu i början!! Han har ju inte ätit på mina skor ännu iaf :P hah

2011-11-27 @ 14:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0