Skratt i mängder

Igår hade jag en bra kväll med jobbet, tycker om dom såå mycket!! allihopa.  Tänk att kunna skojja och ha roligt med sina chefer. Det är inte alla som kan det!! en stel chef gillar inte jag
Vart några glas champagne på jobbet efter stängning då såklart och massa prat och spontana kommentarer, roligt hade vi helt enkelt!!
Efter det gick vi ner till Texas Longhorn för lite middag. god mat och god dryck :)
Kvällen fortsatte på indigo till dom stängde, kanske klockan var vid ett eller två nått sånt tror jag. Sen taxi hem.

Idag är jag väl inte ännu helt på topp kan jag säga. Mår lite sisådär. Mest ont i huvudet då såklart
Skulle vilja äta nått men allt som jag är sugen på har vi inte hemma. Tänk er smörgås med kall oboy. gott men nää det har vi inte heller.
Det jag äter nu då istället är två kokta ägg.´´


Fin bild va?? Morgon frilla och  småttbakis.. Fin fint

I den där jävligt fula röda morgon rocken!!! hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0