helgens visor

Fredagen var lite huller om buller men bland annat jobba då såklart hem och äta och iväg till Alice en sväng och prata lite skit.. sen vart de kväller

I lördags gjorde jag mina två första brudtärnor :) VAr rätt så nervös inför det men det gick bra!!
Dom var så fina alla tre sen när dom var klara.. Det var en lärorik dag på alla sätt och vis

På kvällen for vi till stefans farmor som fyllde 95 år. En krutgumma!!!  Sen kom migränen när jag var där och fyyy helvetteee. Var ju tvungen att fara hem men vi stannade där i två timmar iaf.
Ner till huset och såg på tv första gången där. Vår nya 40 tums tv!  =) Sängen lockade lite mer sen för min delså jag gick och la mig.

Söndagen har spenderats med en lång sovmorgon och frukost på sängen:)
Sen och pressa "guld" Havtorn fanns väl inte sådär överdrivet mycket men vi fick ihop lite över 5 liter. Men dom litrarna har jag redan lovat bort!!
Nu hemma och ska städa lite smått här och sen kommer stefan tillbaka efter hockey träningen.
VI har ju också vart och röstat idag

Känner att det här inlägget vart lika flummigt som allt annat så jag antar att det matchar in??
Säger natti natti till er alla.
Dröm söta drömmar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0