krap

Kvällen har jag spenderat ensam (Nemo och bamse räknas inte, visst dom pratar men jag fattar ju inte ett dugg av det) Vilket jag har tyckt att har varit skönt faktiskt. Funderade på om jag skulle ringa hit någon men nää jag orkade inte ikväll.
Det har nog varit en ganska intensiv vecka för mig och känner att jag behöver lugn och ro. Men vad händer??? Jo pang bom i bilen påväg hem från jobbet idag vart jag förkyld....Whatafuck!!! Helt onödigt ju!!
Så konstigt att det kan komma sådär snabbt utan förvarning..
Jag brukar ju nästan aldrig vara förkyld men på senaste tiden har jag varit det plera gånger. olikt mig!! Förrut önskade jag ibland att jag skulle bli sjukk bara för att få slippa skolan en dag men önskan slog nästan aldrig in..

Satte mig på altanen i solen när jag kom hem och somnade till en stund, saknar sommaren :)

Nå jag harr kurerat mig soffan under filten och sett en film "the bounty hounter" sådär var den, lite seg.
Nu tänker jag såsmåning om hoppa till sängen

Förresten så kikade jag in på soliga resor idag och drömde mig bort för stunden =) Hitta ett super härligt hotell i turkiet :) Men ska nog inte åka, tyvärr...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0