shoes

Jag hade tur igår i swe. Jag fick mina skor + tre par till  :) :) hah
wuuupps!!!

Kom hem lite sent idag och lagade mat, Grekiska pannbiffar med en skit god sås och bulgur. mm riktigt gott vart det.. Tyvärr fick jag äta själv ikväll. Sen ut och gå lite smått med Gizmo i mörkret, vilket inte jag gillar.
Nu ska jag städa och vänta på att stefan kommer hem från jobbet.. Hmm 13 timmar sen har for imorse, stackars han!! så då vill inte jag att det ska se ut som ett bombnedslag här. Utan det ska vara myspys stämmning och nybäddat såklart :)
Måste nog börja då!!

vill visa mina skor först bara:

Och det fjärde paret hittar jag ingen bild på.. men de var ett par mojsiga "vinter skor" med lite ull på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0