What to do??

nu är det helg igen!!!! jag hinner inte rikigt med i svängarna nu. Fast rätt skönt ändå att det går fort ;)

Jag kollade in lite skor på nätet just, på nelly och skopunkten. Jag hitta super många snygga skor på skopunkten. JAg skulle faktiskt behöva ett par lite snyggare vinter stövlar. Och ett par snygga jobbskor. Men far jag till skopunkten så kommer jag ju hem med minst 3 par om inte 6 par då som sist:P hahah nåjaa man kan väl inte ha för mycket skor heller??
klickade ju hem lite kläder från HM i förrgår också så att jag kanske ska hejda mig lite? Eller Go For It??
Vart helt extas så att jag planerade ett tag att jag skulle fara redan imorgon bitti?? kanske lite väl impulsivt?
Vi får se, kanske kanske inte. Annars blir det nästa helg men på söndagen isåfall. kan jag stå ut så länge och finns skona kvar så länge?? Jag kan ju också beställa hem dom men det känns som jag vill prova i butik..

njää nu har jag bestämmt mig jag FAR NÄÄSTA HELG..

Det här e ju min lediga helg nu men jag ska ändå sitta på kurs hela söndagen :P känns sådär faktiskt. missar en sovmorgon.. hhah

Nu kommer min prins hem ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0