Whis me good luck!!!

I need some music nu för att sätta igång med allt här hemma nu.
Det ska stor städas här och cykla till kea för att handla då såklart, ska köpa ostbågar och cola för sista gången som jag ska vräka i mig ikväll :) haha.. ska nog handla riktigt mat också!!

Mitt nya liv börjar på måndag!!! Vi ska köra igång en motions kampanj på jobbet. Jag ska inte förlora!! Jag ska tävla med mina fyra arbetskollegor om vem som har flest träningstimmar till den 19 december. haha Så ska göra upp en plan ikväll hur jag ska gå tillväga. Måste också få bukt på mitt avancia kort som inte funkar..
Min träning kommer att bestå av core, boxercise, simmning, spinning, styrketräning, konditionsträning och promenader. Hoppas jag på iaf : )
Sen behöver jag nog också ändra lite  på mina matvanor om jag ska gå ner i vikt också. Vi ska nämligen ha invägning på tisdag :P hah sen se då vem som går ner mest också..
VI ÄR SERIÖSA PÅ STUDIO 11

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0