* * * * * Fem Stjärnor

EGENTLIGEN HAR JAG INGET ATT SKRIVA IDAG HELLER!!!

men jag skriver väl ihop lite tråkig läsning till er
Idag har jag ju jobbat igen då såklart ju =) långdag idag, men började ju senare. Skönt att sova lite längre och inte va så överdrivet trött på morognen.

Igår kväll var jag till mina kära Granne/Vän/klasskompis  drack lite te och spelade kort. Sjukt skönt!!! Sen hjälpte jag henne packa, inte för att jag vill att hon ska flytta men för att jag e snäll. haha
Synd bara att vi inte har kunnat umgås i sommar.

Pratade med Stefan nu som är i eckerö, han ska sova där inatt i vår NYA SÄNG för första gången. och jag vill åå
Han sa att det är som att ligga i en lyxig hotellsäng hahah
Det känns lite surt att vi har en ny säng ieckerö och en gamal skrutt i lemland, eftersom vi tänker bo kvar i lemland ett tag till. Åtmintonnde över vintern.
Men man har ju en ny sen då :)

Ska gosa ner mig på spiknattan och sedan somna gott :)
John Blund, här kommer jag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0