just så

Planeringen går inte riktigt som den ska nu.. :P
Grejjen är ju den att vi ska ta upp potatis men det går ju inte när det har regnat så pass mycket som det har gjort nu den här vekan.. Jag som har tagit ledigt imorgon ;( nåja gjort e gjort och jag kan inte rå för det!

Trivs på nya jobbet gör jag :) Varje dag lär jag mig något nytt och blir inspirerad samt får en massa possitivt peppande :) Gillar Läget!!!

Gizmo vart just jätteledsen för att husse for på hockey träning. Ja ni läste rätt, stefan har börjar lira lite hockey på skojs skull.
Jag har kollat på en varm gosig fleece overall till Gizmo så att han slipper frysa. Jag köper den inte för att jag tycker att han sku vara mysig i den utan för att han inte har någon päls ännu när han e valp och jag vill bara inte att han ska kallt!! Det är inte fjolligt med kläder på hundar som behöver ha det för att inte frysa som en dåre.
Jag har iaf kollat på dom här modellerna på internet men ska sen gå till zoo arken och kolla vad dom har inne. Jacka nu och overall i vinter..




Men ni måste ju bara hålla med om att den här "vinter jackan" var lite cool? ser ut som en riktig


Inte hann vi fara på öppna gårdar ikväll heller nu då. nåjaaa jag intar soffläge istället :)

*TREVLIG HELG*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0