lördag 3.9.11

Vilken tur man har, att man har en gåbbe i huset som kan laga mat :)
Nu lagar han egna pommes i ugnen och så panerar han och steker Wienersnitzel och peppar sås till det :) Vilken lyx man har :)

Själv är jag lite sjuk, jag håller på att snorar och nyser ihjäl mig känns det som..
Så det har ju blitt en lugn dag, jag har varit ute lite i friska luften och inte så mycket mer :P

Dessutom har jag syndat, jag har ätit godis. men det får man väl om man e sjuk??? Finns det inte någon regel som säger så?? ;) Det gick i nästan två veckor men nu barkade det i helgen. Det blir ju så jävla svårt på helgerna när man kanske ser någon film å så.. men nu var det för att jag var sjuk som jag åt choklad och fyy faaan vad gott det var!!
Nya tag på måndag :) För då tänker jag vara frisk också!!

Förresten så har Gizmo fått massa utslag och prickar på sig så jag måste nog fara och visa upp han. ska ringa lite samtal efter maten så får vi se hur det blir. Får väl en tid på måndag kanske om jag har tur. Hoppas annars att det går bort av sig själv.

Nu ska jag väl sätta mig vid det dukade bordet då
Lucky me!


Kommentarer
Postat av: sandra ö

åh jag vill också ha en gosse som fixar värsta lyx middagen åt mig!! ;)

Då jag kommer hem kan väl vi fixa ihop en middag tillsammans?:)

2011-09-05 @ 18:56:50
URL: http://sandralicious.blogg.se/
Postat av: sassa

:) NÄr du kommer hem ska vi slå ihop värsta middagen:) Det blir trevligt!!!

2011-09-06 @ 06:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0