söndag

Vad jag har varit dålig på sistonne och lagt in bilder hit. Men jag tycker att det är jobbigt att ta fram kameran och lägga in i datan.. tar inte många sekunder men ändå super jobbigt. haha

Idag har jag bakat lite smått och gott och varit hos mamma och pappa ett tag. Fått massa tvätt tvättad också :P
Ingen potatis upptagning den här helgen..


Idag vart jag helt sjuuuukt sugen på att köpa ny bil. farligt farligt.
Jag har haft dom tankarna ett tag nu men ändå så vill jag inte sälja min bil. Den bilen jag vill ha har jag ju ändå inte råd med (ännu?? jag satsar på att bli rik) Egentligen skulle jag kunna tänka mig för första gången att köra med någon skit bil men njäää. Nu skruvar stefan på sin skåpbil så kanske jag tar över hans nuvarande bil sen då? kör med den ett tag och säljer min, köper ny fin bil sen? Lite tankar bara.. .  .

Nu ska jag laga omelett till mig =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0