Gårdagen

Igår prickade jag rätt på min lediga dag. Det var ju värsta fina vädret. Vilket det är i dag också:)
Idag har det varit full fart på jobbet, i slutet på dan kändes det som luften höll på ta slut men jag har ju tydligen överlevt!!! Stefan kom efter mig och det var meningen att vj skulle käka i stan och sen sku jag klippa han. Men ingen av oss orkade vi båda var helt slut. Så vi for hem istället, han får va långhårig ett tag till fast han är i stort behov an en klippning!
Ikväll har vi badat bland alla fiskar, två for in i mitt ben. Äckligt!! Haha men det är sjukt mycket fisk inne här hos oss nu.
Jag ska visa en bild som jag tog igår. Platt lugnt på vattnet men ni ser att det "kokar" och dom hoppar och far runt.

Dessutom åkte jag och Gizmo med bussen in till stan igår för att gå på agilitykurs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0