Nya tag!!

Idag har det blitt två cykelturer:) just en i regnet på 4,55 km då vart jag nästan helt genom blöt sen in och torka upp sig lite och då när håret ändå var blött provade jag att lägga i morrocanoil som vi ska få in till salongen. Den verkar jätte bra!! Och så satte jag tromborgs Lermask i ansiktet :) nu ska jag bli fräshing!! Hah
Jag längtar till tisdag då jag ska dra igång med träningen igen. :) cirkelcore hos Pernilla!! Sen sku jag villa börja boxas igen, för nu kan jag vara med på torsdagar eftersom vi inte har kvälls öppet då utan min kväll blir på onsdagar istället som jag jobbar. Någon som vill bli min box partner??? ;)


Kommentarer
Postat av: Minna

ÅH jag vill bli din boxkompis, fast från nästa år :p haha!

2012-08-20 @ 11:01:53
URL: http://minnaopen.blogg.se
Postat av: Sassa

Jaa Minna du sku ju va min box kompis men men... Nu går ju inte det på ett tag :( kommer att sakna dig på träningarna!!

2012-08-20 @ 20:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0