Sjätte december

Denna dag betyder ledig :)
Planerna var att jag skulle bege mig till lemland men kände att nää det är ingen panik. Så vart i eckerö och skottade tung jävla snö :P promenad med Gizmo och då såg jag en stor äcklig spindel mitt på vägen, jag tyckte lite synd om den faktiskt!!
Sen har jag väl typ gått och tomtar på för mig själv. Nu lagar jag mat men väntar på kött leverans (Stefan) :)
Jag skulle göra min egna snygga advents ljusstake men det såg fördärvligt ut så ni får en bild på hur enkelt det vart till slut. EN tomte har vi int ens den får vara i fred. Den satt i fönstret men Gizmo tyckte inte att den sku vara där. Nåja han förstör inte men han vill gärna sno den... Han e en tattar unge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0