Turnisse var är du?

Jag ramlar/kanar/druttar ner för vår trappa från övervåningen, slår huvudet i bilen, klipper mig ordentligt i fingret och får parkeringsböter för att jag glömde min bil.

Vad är detta???

På tal om det sista så började jag 11 idag men for in till stan tidigare för att hinna före till posten och magique. Jag parkerade på citylivs, gjorde mina två ärenden och GICK till salongen?? Why?? Vet icke!! Jobbade typ 4 timmar och gick ner på stan igen för att jag glömde göra en grej, gick tillbaka och jobbade. När jag slutade gick jag till parkeringen där jag har min bil på dagarna.. VAR FAN E BILEN?? Hahah två sekunder senare aahhh just ja den kanske vart kvar nere på stan?? Mm bra Sassa!!
35€ för min glömska idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0