Tullipaner

Tisdag idag och jag är ledig:)
Jag har varit till stan en sväng för att kolla på ny matta och någon ny möbel men hittade inget i min prisklass :p jag kom hem med lite nya blommor istället för nu har jag vår feeling!!
När jag kommer hem för fika en fastlagsbulle som jag bakade igår kväll ser jag att gizmo hade redan fikat... Han hade ätit nästan 3 hela bullar, den tredje var det bara en bit kvar som han inte hAde orkat ätit upp så den skulle han spara tyckte han. Så den har han försökt gömma i soffahörnet haha men matte ser allt. Han hade ju som tur var inte ätit på alla utan håller sig till sina tre. Så jag fick också fika sen
Nu ska vi gå ut och gå på långpromenad och sen ska det stor städas här inne. Tänkte byta till lite våriga gardiner också om jag ork;)
Tjohej


Kommentarer
Postat av: Minna

Hahaha! Vart får han allt ifrån??? :P

2012-03-02 @ 11:29:24
Postat av: sassa

haha e inte alla valpar såhär?? eller...hhahah :P

2012-03-02 @ 19:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0