Veckan som gott

kort och gott om julveckan och nyåret så har allt varit prima.. Jepp jepp
Jag har fotat lite med nya objektivet, lite knepigt men några bilder har jag lyckats med. Så därför så ska ni ju såklart få se på några av bilderna jag tagit under förra veckan :) Men såklart är det mest gilder på gizmo

Så här såg det ut första kvällen vid nya bodet :)


Gizmo är inte rädd för vatten längre inte tyckte han det var speciellt kallt heller.


men här ser han lite frusen ut... han går ju långt ut


hans kompis Ville var lite fegare då det gällde att gå i vattnet




Den ända tomten i huset


Ser ni att stefan är i kulan?


Härliga skogspromenader har det blivit nästan varje dag :)


tittuuut


Bamse somnade i min pussel låda :P jepp jag har lagt pussel men inte lyckats blitt klar


The cats




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0