Vilken dag..

Jag är ledig idag, stiger upp vid 10 tiden och går en liten sväng med Gizmo :) Sen äter, Duchar och tar det lungt.
Vi far in mot stan lite före ett och då skulle jag gå till Alice Vintage men det var stängt. Då gick jag till Sonera för att hämta mitt nya abonemang och telefon. Nää det krånglade bara.. (har varit dit första gången för två veckor sen, och en gång förra veckan..) Dom skickade mig till Åmt. Gick sen tillbaka till sonera så sa dom att det skulle fixa sig men jag måste komma tillbaka om en vecka. Okej.. Gick runt på stan med Gizmo och så får jag mess från sonera i finland och där står det på finska att det inte lyckades. SÅ in till sonera igen då och försöker få det fixat så vi får väl se nästa vecka nu då..

Efter det bestämmer jag mig för att fara till sparhallen och handla lite, stänger fast bildörren och inser att nyckeln sitter i kvar i bilen.NEJ SHIIIT. Utlåst med hunden i bilen hahah. ringer till min stefan och han kommer efter 15 minuter och lyckas bända upp ena bakfönstret och får tillslut upp låset :) vilke kille!!!! fy fan vilken tur att han fixar det mesta. my handyman!!

Nu 3 timmar senare är jag iaf hemma.  Slänger i mig lite sallad för att fara och träna om mindre än en timme :) hur ska det gå???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0