Dopp i de blå

Vi vart bara en natt i saltvik, vilket var rätt så skönt faktiskt. På lördagen då så gjorde jag två brudtärnor och en näbb :) sen iväg till saltvik, förts lite sallad till lunch och sen ut på sjön till ett ställe som hette malören eller nått liknande. Var ett fint ställe!! Sen vart vi bjudna på middag och så for vi till eckerö sen på kvällen. Då vart det soffmys:) Idag har det ju vart super fint väder här så vi har varit ute hela dagen.. Jag somnade en stund i solen och fick en ful bränna :p men jag hade så satans skönt !!! Efter det för att vakna lite till gick vi och simmade. Det kändes skit kallt men sen när jag väl var i var det ju riktigt skönt. Men det var ju trots allt mitt första riktiga dopp för i år. Stolt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0