Middag

Idag är jag ledig eftersom att jag jobbar lördag :)
SÅ idag ska det bli lyxmiddag som jag håller på att laga nu..
kalvstek med sås :) så jäkla god egenlagad sås.. Till det hasselbackspotatis och kokta morötter samt en sallad.
Jag tog massa bilder och allt men det kom bara upp en bild och det var på salladen :P
Men det gör inget för  det är en god sallad, jag tog issallad, gurka, tomat paprika och rödlök samt försk fin hackad persilja (det ska ni prova för det blir som en dressing på och massa smaker samt att det känns sommrigt)

nu sku gubben kunna komma hem så jag får käka av detta och se om jag har misslyckats eller inte..

vi börjar agility kursen ikväll :) skojjj
image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0