Run for your better lives

Jag tycker att det är kul att läsa bloggar som man blir inspirerad av :) Men självklart så skall man ju få skriva negativa saker också ibland för det kanske man behöver göra? skriva av sig lite!!!
Nåå jag läste iallafall Mimmis blogg ikväll och vart så himla pepp på att fara ut och springa :) vilket jag har gjort lite. Det vart mest rask promenad men slank också in några joggande steg. Jag villa inte bli svettig för jag duscha i morse så vill inte göra det flera gånger om dan :P haha är det en undanflykt?? Det kändes skönt att springa lite och jag har ju faktikst världens chans att göra det för varje kväll/morgon går jag ut med Gizmo ;) så varannan dag borde jag ha springskorna på mig? Skulle ju vara perfekt!!

Vill ni ha lite mode/hår inspiration så kikar ni in på studio 11 bloggen
http://www.studioeleven.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0