wimse spindel

Inatt har Gizmo haft kompis som har sovit över hos oss. Jobbig typ som inte kan sova på nätterna.. hah nåjaa
Både jag och Gizmo har varit lite trötta då idag eftersom att ingen fick sova inatt. Men stackars stefan som klev upp imorse och for till sverigen. Han var ganska lätt irriterad kan jag säga!!

Så den här dagen har varit lugn, vi har varit till mamma och pappa idag och fikade och sen grillade vi korv ute till middag. Före det var jag och hälsade på mitt gudbarn och syster me gubbe..

Nu e vi hemma och värmer oss en stund och sen blir det nog en kort promenad :)
Film och mys sen då??

Imorgon blir det att fara till eckerö och bära in badrumsinredningen som stefan har vart efter idag och sen kommer stefans bröder med familj dit ner också så blir det lite grilllning igen och svärmor bjuder även på tårta :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0