Tromborg spakväll

oj nu helt plötsligt är det helg. Fredagen börjar dra sig mot slutet iaf för mig känner jag. Jag har jobbar sen klocka 9 imorse och fullfart hela dagen, kul!
Klockan 6 droppade det in gäster till salongen som skulle få en tromborg spakväll hos oss. Vi ordande en tvätt med inpackning, ansiktsrengöring med lätt massage, föning samt frisyr och en makeup. Vi bjöd på lite bubbel och plockegott :) det var en väldigt bra kväll tyckte jag. En kväll som vi ska utveckla på vår salong!


Upp och jobba lördag morgon, jag ska få göra två uppsättningar :) kuligt

mer bilder kommer nog upp imorgon

jag ska sova hemma i lemland inatt ensam, och dessutom glömde jag min favvo kudde :( nåa jag lär väl slockna ändå tror jag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0