wihaa

Oj vad skönt att sitta med datan i famnen och skriva, jag har nog inget vettigt att skriva men fingrarna bara sprättar fram på tangentbordet :P sällan man gör inlägg via datan nu.

Idag har jag haft lungt på jobbet men det var väl tur det förståss för vår data pajjade så jag lämnade den till service och hämtade den när det var klar några timmar senare :) usch vad vi blir handikappade när datan int funkar på jobbet. Det är väl den enda nackdelen med att ha hela bokningssytemet via datan.. nåjaa vi överlevde ju de med!

Jo jag är alltså i lemland nu ikväll och inatt. Jag är för seg för att börja städa men jag måste försöka få bort svartmyrorna som har flyttat in i vårt badrum. :( hmmmf  äckel myror ni ska bort!!
Jag tänker inte städa hela badrummet även om det är i stort behov av det nu men jag tycker klockan är för mycket för att börja med nått sånt projekt.
Kalla mig latmask om ni vill!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0