Dåligt med uppdaterandet

Nu först publicerar jag ett inlägg sin jag skrev för typ en vecka sen.. Ni får läsa gammalt!!!

Länge sen sist måst jag nog säga... Och det har väl varit en hel del program också så att det har inte funnits tid eller ork för att blogga.
Stockholm med Anna vart det förra veckan,blev ju lite shopping!! Kom hem med mest mysiga plagg.
Nemo har varit hos oss i några dagar, och nu har vi bestämmt oss för att vi inte kan ha han;( det är ledsamt men han kommer att få det bra ändå! Han e ju bara för underbar men vi båda kände att det vart för mkt. Vi saknar han!!!
Stefan och Gizmo har gjort sin första agilitytävling och det gick riktigt bra, dom fick medalj och kom på tredje plats.
Frisörfest med klubben har jag varit på och det var as grymt kul!!! Det vart hos Larssons vattensport med ett roligt och härligt gäng. När blir nästa fest lixom? haha.. Tränat lite både hemma och på grupp pass ;)
Nu ikväll har jag jobbat och sen hastigt iväg till lemland för att Gizmo skulle till veterinären för att få spruta. Då kom vi på att jag faktiskt kan sova i lemland och så vart det. Ensam i lemland och det känna konstigt men samtidigt bra! Var och hälsade på mor å far en snabbis också!
Nu ska jag sova!!! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0