Hurra

Jag har mycket att vara glad för!! För det första och bästa är att jag blev moster igen i torsdags den 30/8 till en pojke:) imorgon får jag komma och kika på den lille!!
Idag har jag jobbat ett år på studio11 och trivs super bra, jätte glad att jag jobbar där jag gör nu!! Tur att Malin ringde till mig och erbjöd mig få jobba med dom... Så idag firade vi med tårta på jobbet.
Dessutom har jag haft min första riktiga brud idag, som gifter sig just nu! Fin vart hon.
Den här helgen har vi Gizmos bror här på besök han kom i fredags och åker på söndag kväll. Nemo heter han. En bild på han får ni, han e en riktig kjelgris. Haha
Jag kan inte vara annat än glad :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0