Lördag

Helg ;) åh jag e ledig!!!
Kanske blir till stan men tror icke det, jag e inte sugen på att fara in..

Nu ligger jag i sängen och drar mig. Tänk att man aldrig e lika trött när man e ledig och får sova..
Jag har nästan tvingat mig själv att sova tills nu :)

På nedre plan spelar vår nya internetradio som Stefan köpte igår :)
Den är faktiskt lite häftig, båda två kan styra den via vår telefon. Så jag kan ändra kanal eller vad som helst här uppifrån. Praktiskt! :)

Hmm jag hör att Stefan och Gizmo tänker gå ut å gå snart.. Då tänker jag fixa frukost sen innan dom kommer tillbaka ;)

En bild på en ombre färgning jag gjorde i torsdags, snyggt om man får säga det själv :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0