Mar. 11, 2013

En ledig helg och det har varit strålande sooooool:)
På lördagen bjöd jag över mam, pap och svärmor på middag. Lagade en gryta med jordärtskocksmos. Blev riktigt gott!!
På söndagen blev det långpromenad längs stranden. Till lemland och plockade bort det mesta ute, lite kvar som vi skall föra till soptippen idag.
Kaffe hos mam och pap blev det också innan vi levererade mitt skrivbord till tindra. Jaa i stort sett så var min helg. Klart att man gör lite annat smått också men kan inte skriva allt!!

Idag har jag turen att jag ligger kvar i sängen ännu denna måndag. Ledig!! :) ska snart stiga upp och gå ut å gå, käka, duscha, in till stan(till jobbet, zoo arken och kolla på present)
Sen till lemland och städa städa för fullt!! Mam skulle bjuda på middag och sen måste vi till soptippen. Hem till eckerö sen och nassa :) typ så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0