Nero

Att inte kunna sova, fy fan!!

Ikväll har jag varit till hjorten med ett gäng härliga. Kul kväll men jag var mer taggad igår för att gå ut å så. Nå när min sista kund idag gick så var jag helt slut efter en lite stressig dag faktiskt.
Jag fixade upp mig lite iaf å begav mig.
Jätte god mat å allt var toppen!!
Drack bland annat en god kaffe drink som jag nu ångrar!! Stort!!
Jag har legat här i säng 4 timmar men kan förbanna inte somna. Efter 3 timmar kom jag på att det är ju för att jag har druckit kaffe..
Jag har inte märkt det förrut, men jag dricker ju inte kaffe annars heller..
Vi for hem tidigt för att det skulle vara skönt att sova?? Vadååå?!


Snart ger jag upp.
Jag börjar bli hungrig dessutom
Lite natt mat å femtio nyanser kanske? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0